dimecres, 24 de setembre del 2014

Benvinguts al mega blog

Hola a tots, benvinguts al meu blog, sóc Raúl Gómez  alumne de 4t d'eso B i aquest any he decidit fer optativa de Informàtica. 
El primer que haig de aclarir es que m'apassiona l'informatica per exemple el meu ordinador : 
Processador : I7 4770K 4,2 GHZ 
Targeta gràfica: Asus GTX 780 2 GB
Memòria RAM :16 GB CL9
Placa base : Maximus VI RoG Asus
Enllaç a la pàgina web d'Asus Republic of Gamers: http://rog.asus.com/es/

El vaig muntar jo sol a peces (es suposava que me'l muntaria un professional però em van arribar un dissabte i llavors m'hauria d'esperar fins dilluns, per el que em vaig decidir a muntar-lo jo) he de dir que vaig tardar unes hores però sens dubte han sigut les hores que més he gaudit, vaig tindre uns quants errors com : no tenir connectat el cable de alimentació de la targeta gràfica , o no connectar bé la refrigeració líquida del ordinador. Però pràcticament tot el que se avui dia sobre ordinadors es bàsicament del que he après equivocant-me per el meu compte. He escollit aquesta assignatura perquè bàsicament m'encanta treballar amb ordinadors i tot el relacionat amb la informàtica.
Una altra afició que tinc es jugar a futbol sala, actualment jugo al : AEJ RIERA i jugo de porter a l'equip de juvenils, treballo dur per ser millor i per emportar al meu equip a la victòria .



A més una de les meves grans aficions es jugar al LoL ( League of Legends) un joc de MOBA en una vista aèria. Actualment estic jugant en un equip semi professional que estem intentant entrar a la lliga professional  ( LVP o Lliga de Videojocs Profesionals) on hem anat a torneigs a Madrid , Barcelona i València. 


Espero que us hagi agradat ^^ i gràcies per visitar el blog . We'll keep working hard